Ha...

 











Kup mi den, kup mi noc, a já ti koupím svítání,
/Vedd meg nekem a napot, az éjt, s én megveszem neked a hajnalt,
kup mi smích, kup mi pláč, a já ti koupím toulání,
/vedd meg a nevetést, a sírást, s én neked a bolyongást,
až budem to mít, tak budem si žít.
/majd ha meglesz, klassz lesz.

Kup mi mrak, kup mi déšt, a já ti koupím náledí,
/Vedd meg nekem a borút, az esőt, s én megveszem neked a fagyot,
kup mi smích, kup mi žár, a já ti koupím souhvězdí.
/vedd meg a nevetést, a fényt, s én neked a csillagokat.
Až budem to mít, tak budem si žít,
/Ha majd meglesz ez is, jól fogunk élni,
já dobře vím, že štěstí se neprodává.
/bár jól tudom, a boldogság nem eladó.

Já ti dám víc než mám,
/Többet adok néked, mint amim van,
víc než máš, když jsi sám,
/többet, mint amid van, ha egyedül vagy,
dám ti lásku co mám,
/szerelmet adok, amim van,
dáš mi lásku co máš, co máš.
/szerelmet adsz, amid van, amid van.

Kup mi stín, kup mi tón, a já ti koupím vzdálenost,
/Vedd meg nekem az árnyékot, a hangot, s én neked a távolságot,
kup mi rok, kup mi čas, a já ti koupím přítomnost.
/vedd meg az évet, az időt, s én neked a jelent.
Až budem to mít, tak budem si žít,
/Ha birtokunkban lesz, akkor jól fogunk élni,
já dobře vím, že štěstí se neprodává.
/jól tudom én, a boldogság nem eladó.

Refr.
(Fülöp) Lenka Filipová

Nincsenek megjegyzések: