Evanescence - Örökkévalóság: You - Te





The words have been drained from this pencil /Szavak formálódnak a ceruza nyomán
Sweet words that I want to give you /
Szerelmes szavak, amiket Neked küldök
And I can't sleep /
Mert nem tudok aludni
I need to tell you /
Jó éjt kell kívánnom
Goodnight /
Neked

When we're together, I feel perfect /
Ha együtt vagyunk, az nagyon jó
When I'm pulled away from you, I fall apart /
Ha elmegyek Tőled, az nagyon rossz
All you say is sacred to me /
Minden, amit mondasz, az szent nekem
Your eyes are so blue /
A szemed kékjétől
I can't look away /
Nem tudok elszakadni
As we lay in the stillness /
S amikor csöndesen nyugovóra térünk
You whisper to me /
A Te suttogásod hallom

Amy, marry me /
Kedves, tégy boldoggá
Promise you'll stay with me /
Ígérd meg: velem maradsz
Oh you don't have to ask me /
Ó, ez nem kérdés
You know you're all that I live for /
Tudod, hogy Te vagy mindenem
You know I'd die just to hold you /
Tudod, hogy meghalnék
Stay with you /
Csak Veled lehessek
Somehow I'll show you /
Hogy megmutassam valahogy
That you are my night sky /
Te vagy éjszakáim mennyboltja
I've always been right behind you /
Csak mindig Veled lehessek
Now I'll always be right beside you /
Csak mindig Melletted

So many nights I cried myself to sleep /
Oly sok éjjel sírtam álomba magam
Now that you love me, I love myself /
Csak mert Te szeretsz, szeretem én is magam
I never thought I would say this /
Nem hittem, hogy ezt valaha elmondhatom
I never thought there'd be /
Sose, hogy így leszek
You /Veled
stb. ford.

Nincsenek megjegyzések: