Csak elkezdeni nehéz. Vágj bele! - Csin-bumm


I'm a new soul /Új lélek vagyok
I came to this strange world /Furcsa világra jöttem
Hoping I could learn a bit bout how to give and take. /remélve: megtanulhatok kissé küzdeni, adni és elfogadni,
But since I came here, /de mióta itt vagyok,
Felt the joy and the fear /örültem és féltem
Finding myself making every possible mistake /és minden létező hibát elkövettem
la-la ..

I'm a young soul /Új lélek vagyok
In this very strange world /e nagyon furcsa világon
Hoping I could learn a bit bout what is true and fake /remélve: megtanulhatom kissé: mi igaz s mi hamis
But why all this hate? /de miért mindezt gyűlölni
Try to communicate /próbálni kapcsolatot teremteni
Finding trust and love is not always easy to make /bizalmat és szeretetet találni nem mindig könnyű
la-la

This is a happy end /Ez a boldog vég
'Cause you don't understand /mert nem érted:
Everything you have done /bármit megtehettél
Why's everything so wrong? /Mért oly rossz minden?
This is a happy end
Come and give me your hand /Gyere és add a kezed
I'll take you far away /Elviszlek messzire

refr.

I'm a new soul .. (la, la
In this very strange world ..
Every possible mistake
Possible mistake
Every possible mistake
Mistakes, mistakes ..
Take take .. take a mistake
Take, take a mistake /Hibázni és elfogadni
(oh oh ..
[fade out] /halkulón)
(oh oh
ford. sat.

Nincsenek megjegyzések: